onsdag 3 augusti 2011

Lazy days

Fina sommar. För fin är du. Jag har kunnat gå i klänning hela sommaren utan att frysa och du har lyst och värmt oss varje dag sedan i juni.

Jag har lyssnat på Sommar i radio, läst böcker, vilat i hängmattan, grillat, arbetat i trädgården, badat och lyssnat på vågskvalp, varit på fest och cyklat hem i den sena varma sommarnatten, träffat släkt och nästan bara varit inomhus för att sova. Det har blivit sena kvällar men jag vill inte sova när sommaren står utanför dörren.

Jag har laddat upp lite sommarbilder åt er. Den första bilden har jag lekt med färgen och nu i efterhand ser jag att fotot är medelhavsblått. Ja, det är samma feeling här som där. De övriga bilderna är autentiska.

Det blir lite sporadiskt med inlägg i augusti och vill ni vara uppdaterade när jag skriver kan ni prenumerera på mina inlägg i Bloglovin. Nu ska jag ut i solen. Vi hörs!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar